Informacje i Zamówienia: 607 900 707   |  782 485 065  

Dostawa

  • Transport własny sklepu
    Oferujemy transport własny za opłatą ustalaną na podstawie odległości od naszego magazynu.

  • Kurier DPD:
    paczka o wadze do 5 kg do 150 cm – 33 zł
    paczka o wadze do 31 kg do 150 cm – 47 zł
    paczka o wadze do 31 kg od 150 cm do 300 cm – 75 zł

  • Kurier DPD wysyłka na palecie 120 cm x 80 cm:
    waga palety do 300 kg – 350 zł
    waga palety od 400 do 700 kg – 450 zł

  • Kurier DPD wysyłka deski o długości powyżej 3 mb
    – ilość od 1-2 szt koszt 150 zł
    – ilość od 3-5 desek koszt 200 zł
    – ilość od 6-20 desek koszt 350 zł
    – powyżej 20 szt. indywidualna wycena

  • Odbiór osobisty
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów, prosimy tylko o wcześniejsze umówienie się na odbiór. 

Koszty przesyłki dodawane są automatycznie na etapie zamówienia w koszyku. Koszty dostawy w przypadku dostaw paletowych nie obejmują wniesienia do „mieszkania”, „domu”,  a jedynie dostarczenie wózkiem paletowym możliwie najbliżej wejścia do budynku. Podane ceny przesyłek obowiązują na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Dostarczamy nasze produkty do krajów UE i do wybranych krajów poza UE. Wysyłki zagraniczne podlegają wycenie indywidualnej i są realizowane po akceptacji przedstawionej wyceny.


Koniecznie sprawdź przesyłkę czy nie jest uszkodzona. Po odjechaniu kuriera reklamacji nie przyjmujemy. Prosimy o przemyślane zakupy zwrotów nie przyjmujemy.

Termin dostarczenia towaru przez kuriera to 1 lub 2 dni robocze.
 

Realizacja dostawy

Paczki do 30 kg

Drobne zamówienia o wadze do 30 kg i długości maksymalnie 2,7 m są wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich DPD, DHL lub Inpost. Zazwyczaj realizacja zamówienia trwa 2-5 dni roboczych. Przesyłki są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach pracy kurierów.

Palety

Towary mieszczące się na palecie EURO 120 x 80 o wadze do 1000 kg są wysyłane przez kuriera DHL. Zazwyczaj realizacja zamówienia trwa 2-5 dni roboczych. Na życzenie odbiorcy kierowca może zdjąć paletę z samochodu przy użyciu windy i przetransportować ją wózkiem paletowym, pod warunkiem, że rozładunek odbywa się na utwardzonej, równej powierzchni. Jeśli miejsce rozładunku nie umożliwia użycia wózka paletowego (np. droga żwirowa, wysypana kamieniami), kierowca nie jest zobowiązany do zdejmowania towaru z samochodu. W takim przypadku odbiorca może samodzielnie rozładować towar z samochodu dostawcy lub podać inny adres dostawy, na którym rozładunek będzie możliwy. Dodatkowe koszty związane z przekierowaniem przesyłki oraz ponowną dostawą ponosi kupujący.

Dostawa paletowa bez rozładunku

Dostawy paletowe o niestandardowych gabarytach (powyżej 1,2 m długości) są realizowane przy współpracy z zewnętrzną firmą spedycyjną. Przybliżony czas dostawy wynosi 3-10 dni roboczych od momentu wydania towaru z magazynu. W wyjątkowych przypadkach czas dostawy może się wydłużyć, o czym odbiorca zostanie powiadomiony telefonicznie lub mailowo. Przesyłki są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy. Nie ma możliwości wyboru godziny dostawy, dlatego odbiorca powinien podać adres dostawy, na którym w godzinach dostarczania przesyłek będą dostępne osoby gotowe do rozładunku. Terminy dostaw i czas realizacji nie są wiążące, chyba że uzgodniono inaczej na piśmie. Informacje dotyczące statusu przesyłki podawane są zgodnie z najlepszą wiedzą, ale bez gwarancji dotyczącej terminu dostawy towaru.

Ze względu na gabaryty przesyłek, dostawy są realizowane bez rozładunku. Kierowca dostarcza towar jedynie pod wskazany adres, nie ma obowiązku rozładowywania towaru z samochodu.

Obowiązek rozładunku leży po stronie odbiorcy. Jeżeli odbiorca nie posiada sprzętu umożliwiającego zdjęcie zapakowanego towaru z samochodu dostawcy, paletę należy rozpakować na samochodzie i rozładować ręcznie (warto zaangażować 1-2 osoby do pomocy, aby ułatwić proces; opakowania stają się własnością odbiorcy). Czas rozładunku nie powinien przekroczyć 30 minut.

Przesyłki są dostarczane samochodami ciężarowymi (najczęściej solówkami o ładowności do 8 ton). Z tego powodu kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia możliwości dojazdu pod wskazany adres. Przed finalizacją zamówienia należy poinformować sprzedawcę o ewentualnych utrudnieniach w dojazdach (ograniczenia dla pojazdów powyżej 3,5 t i 8 t, wąskie uliczki, brak możliwości postoju). Brak odpowiednich informacji może spowodować opóźnienie w realizacji dostawy oraz dodatkowe koszty związane z przekierowaniem przesyłki lub organizacją innego transportu.

Uszkodzenia towaru lub przesyłki

Dostawy paletowe

Przy odbiorze przesyłki odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia towaru w obecności kuriera.

Przed rozpakowaniem palety należy sprawdzić stan opakowania. Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia (np. rozerwanie opakowania, uszkodzenie nośnika, wgniecenia, odkształcenia zapakowanej palety), niezwłocznie zgłoś ten fakt kurierowi, który jest zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody w obecności odbiorcy.

Protokół powinien zawierać datę dostawy oraz dokładny opis uszkodzeń (również uszkodzeń opakowania) lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez kuriera i odbiorcę. Jeśli kierowca nie ma gotowego formularza protokołu, można go spisać na liście przewozowej. Aby ułatwić późniejszą procedurę reklamacyjną, zalecamy sporządzenie dokumentacji fotograficznej podczas rozładunku.

Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy podczas przyjmowania dostawy, prosimy o kontakt ze sprzedawcą.

Przesyłki kurierskie

Odbiorca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki przed potwierdzeniem jej odbioru, szczególnie pod kątem uszkodzeń lub braków. W przypadku uszkodzonej lub niekompletnej przesyłki, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera oraz sporządzić dokumentację fotograficzną (zdjęcia opakowania i zawartości). Przewoźnik DPD umożliwia spisanie protokołu przez odbiorcę bez obecności kuriera. Elektroniczny protokół szkody dostępny jest pod adresem https://protokol.dpd.com.pl/.

UWAGA! Jeśli uszkodzenie jest widoczne na zewnątrz przesyłki (np. uszkodzony, rozdarty, zamoczony karton itp.), protokół szkody musi być spisany w dniu dostarczenia przesyłki.

Jeśli opakowanie było nietknięte, a uszkodzenia zostały stwierdzone po otwarciu przesyłki, elektroniczny protokół szkody należy wypełnić w ciągu 5 dni roboczych. Zdjęcia oraz protokół szkody należy przesłać na adres reklamacje@dekin.pl w terminie do 5 dni roboczych od odebrania przesyłki.

Jeśli przesyłka jest już u odbiorcy, należy również dołączyć oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do składania reklamacji na rzecz nadawcy. Przesłanie wspomnianej dokumentacji jest niezbędnym warunkiem rozpatrzenia ewentualnych roszczeń Klienta związanych z uszkodzeniem przesyłki w transporcie.

Informacje wpisane w protokole oraz data mogą mieć wpływ na decyzję dotyczącą uwzględnienia reklamacji.

Dokumenty do pobrania 

 Dokument reklamacji – pobierz.

Bezpłatna wysyłka

Przy zamówieniach 5 000 PLN

Szybka realizacja

Wysyłka do 7 dni roboczych

Dostawy zagraniczne

Oferta dla krajów UE

Bezpieczne płatności

PayPal / MasterCard / Visa